De post-covid plannen van Polen


Polen: nieuwe informatiebronnen

Door: Tijn Kramer

Polen was heel hard naam aan het maken en toen kwam Covid. Maar in deze tijden van tegenspoed zit Polen niet stil. Het veelzijdige land is hard bezig met de herstart. Op naar een opnieuw mooie toekomst. Aneta Ksiazek aan het woord.

Waar zijn jullie nu mee bezig. Van alles. Zo heeft de SITE Poland Association heeft in samenwerking met de Polish Tourism Organisation - Poland Convention Bureau op de website www.sitepoland.com een nieuw tabblad gelanceerd dat gewijd is aan de promotie van Polen op basis van het aanbod van gemeentelijke en regionale congresbureaus en de middelen, kennis en ervaring van het Poland Convention Bureau POT en SITE Poland. De SITE Poland Association brengt vertegenwoordigers van de zakelijke toerisme-industrie in Polen samen als onderdeel van een wereldwijde non-profitorganisatie. Het is ook een niet-commerciële partner in de branche en een vertegenwoordiger van de branchevertegenwoordigers uit Europa, waar nog geen lokale SITE-vestigingen zijn gevestigd. Polen is een leider in Centraal-Europa en onderscheidt zich door een hoog niveau van innovatie in de incentive reisindustrie. Onze markt is sterk dankzij een hoge professionaliteit en goed georganiseerd door lokale en internationale verenigingen. Destination Poland is een antwoord op de groeiende vraag om kennis te maken met het aanbod van Poolse incentiveproducten voor zowel siteleden in Polen als in het buitenland, evenals voor andere vertegenwoordigers van de incentive-industrie in Polen.

Zetten jullie nu in op webinars etc, of wachten jullie eerder tot de storm voorbij is. Of beide? Jawel, er worden constant evenementen georganiseerd (formule online), zoals Meetings Week, influence marketing wordt ingeschakeld en nieuwe tools: Safe MICE Venue, En ook online Site Inspection.

Deel dit artikel